Miroslav Znamínko

Selekce imigrantů

26. 10. 2016 16:13:40
Návrh či úvaha, jakým způsobem selektovat imigranty, jak poznat jací opravdu jsou, jak myslí a jsou-li schopni adaptace.

Dobrý den,

Nejdříve mně dovolte, abych Vám vysvětlil, jakým způsobem jsem dospěl ke svému názoru na řešení selekce imigrantů. Vše vlastně zapříčinila moje žena, povoláním speciální pedagog. Když studovala Karlovu universitu,(později i Masarykovu universtitu v Brně) nosila domů spoustu odborné literatury a mimo jiné i knihu od Daniela Golemana s názvem Emoční inteligence aneb: Proč může být emoční inteligence důležitější než IQ. Tato kniha vyšla v Americe tuším v roce 1962 a stala se okamžitě bestsellerem. Já si k ní získal vřelý vztah, nechá se říci, že se stala takovou mojí soukromou Biblí.

A teď už konečně k jádru věci, jak se lidově říká: Co chtěl vlastně tímto básník říci?

Chci říci, nebo jsem přesvědčen, že lidé se chovají většinou podle vzorců jež jim byli všťěpovány prostředím ve kterém vyrůstali, výchovou, psychosociálními podmínkami a to už vlastně v prenatálním vývoji. A nevěřím na dědičnost špatných vlastností i když vím, že každý z nás nějaké určitě máme. Ale podle mého názoru se nechají správnou výchovou potlačit.

Co vlastně navrhuji?

Navrhuji, aby byla urychleně vytvořena legislativa, která by umožnila imigranty (a nejenom je) třídit podle emočních testů, aby imigranti byli povinni je absolvovat. Pokud ne, neměli by dostat šanci zde pobývat Je to asi naivní názor, ale je můj a já se za něj nestydím.Emoční testy již existují, odborníci v oblasti psychologie jakbysmet, takže je nutné uvést všechno do praxe.

Přiznám se, že jsem kdysi tuto myšlenku psal panu ministrovy vnitra, ale bohužel se mně nedostalo odpovědi.Tyto testy by měli absolvovat totiž i všichni, kteří se ucházejí o veřejné funkce ať už v politice(tam obzvlášť), nebo i ve veřejných funkcích. Howgh

Autor: Miroslav Znamínko | karma: 7.03 | přečteno: 142 ×
Poslední články autora