Miroslav Znamínko

Báseň Sebe sama poznání

27. 10. 2016 11:00:34
Zdravím Všechny, kdo o sobě občas zapochybují, tak jako já. Momentálně jsem ve složité osobní situaci a tak se svěřuji papíru. Vím, že nejsem na světě sám, kdo má osobní problémy a doufám, že by mu mohla moje báseň pomoci. M. Z.

Sebe sama poznání

Sebe sama poznání

někomu hrůzu nahání

Jiný o to nestojí

v podvědomí se bojí

Nepřestanu se ptát

co světu můžu dát

Nepřestanu se ptát

jsem na světě rád

Sebe sama se ptám

kdy a jak se zachovám?

Ptej se taky

kašli na myšlenek zkraty

Sám sobě věř,

že sám sebe nezklameš!

Nepochybuj o své víře

jinak skončíš v černé díře!

Černá díra myšlenek

jako deprese působí navenek

Svému údělu se smějme

s tím pozitivním si hrejme!

Když slabá přijde chvíle

nedělej z toho trýle

Trýle z toho nedělej

zasportuj si, přečti něco

pusť si hudbu, dělej kdeco

měj se rád, měj a měj!

Vím, vypadá to jednoduše

asi vytrysklo to z mojí duše

A já ji poslouchal

vzal papír, tužku a psal

Půjde to tak i dál?

Jseš na světě rád?

Napiš to, zkus třeba psát!

Piš, piš, piš

srdci svému ulevíš!

Nikdy neboj se psát

i když není kudy kozy hnát!

Autor: Miroslav Znamínko | karma: 0.00 | přečteno: 70 ×
Poslední články autora